close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לעשות תהליך יעיל לקבלת אזרחות רומנית

מערכת שורשיב תשרי, תשפד27/09/2023

אם אתם חושבים כי אתם זכאים לדרכון רומני, מוטב לפעול במהרה. תקנות שונות משתנות מעת לעת, תוך התאמות עם תנאי האיחוד האירופאי למשל

תגיות:

תהליך קבלת אזרחות רומנית אצל עו"ד מאיה לנקר ירדני הוא תהליך מהיר ואפקטיבי, המתבסס על חמש-עשרה שנות ניסיון, אחוזי הצלחה גבוהים, ושירות אישי ומסור, מדויק וקפדני. הבירוקרטיה של תהליכים מורכבים ובינלאומיים אלו דורשת דיוק ויכולת שמירה על פוקוס, הבנה של תהליכים, עמידה בלוחות זמנים, מקסום היעילות בכל שלב ושלב, ובעצם עבודה מדויקת שאין לה תחליף.

בתהליכים בקנה מידה שכזה כל טעות עלולה לעלות ביוקר, גם ברמה הכלכלית וגם ברמת אובדן הזמן. הסיבה היא שמדובר בתהליכים הדורשים הפקה של מסמכים רבים מאוד, חתימה מול נוטריון, קבלת חותמות אפוסטיל, וכל אלו דורשים

ידע, זמן וכסף. אם חלה טעות בכל אחד מהשלבים, לא רק שיש הוצאות נלוות נוספות ומיותרות, הרי שאתם גם נמצאים מול הסכנה של קבלת סירוב, על-אף שמבחינה טכנית אכן מגיעה לכם אזרחות רומנית. מסיבה זו יש לבצע את התהליך עם עורכת דין מקצועית המיומנת בדיוק בתהליך זה של השגת האזרחות הרומנית עבור ישראלים הזכאים לה.

איך זה עובד בפועל?

  • אתם תתבקשו להציג הוכחות כי אתם אכן זכאים לאזרחות הרומנית – ממשלת רומניה מציגה סט של תקנות וחוקים המגדירים בדיוק מי זכאי לאזרחות במדינה ומי לא. בכדי להוכיח כי אתם עומדים בתנאי הסף לקבלת האזרחות הרומנית תצטרכו להציג מסמכים מאומתים רשמית המראים את הזיקה שלכם למדינה. מדובר במסמכים כמו תעודות לידה או תעודות פטירה, מסמכים רשמיים המוכיחים כי אתם, מי מהוריכם, או אפילו סבא או סבתא נולדו, חיו והיו בעלי אזרחות רומנית בשלב זה או אחר.
  • קבלת אישור הזכאות – לאחר שהפקתם את המסמכים הנדרשים בצורה הנדרשת, ותחת ליווי מסור של עו"ד, המסמכים יוגשו לרשויות ברומניה לבחינה מדוקדקות. באם אכן יתברר כי אתם עומדים בתנאי הסף שמציבה המדינה, אתם תקבלו מסמך המצהיר כי אתם זכאים על פי חוק לקבלת הדרכון הזר. קבלו את ברכותינו, מעתה מדובר בהליך בירוקרטי נטו, שבוודאות מאוד גדולה יסתיים בקבלת הדרכון הרומני, כרטיס הכניסה שלכם לאירופה.
  • הפקת מסמכים והגשתם – עד כה התבקשתם במסמך או שניים, אולי שלושה, אך לא הרבה מעבר. מעכשיו תתבקשו להפיק ולאשר רשימה ארוכה של מסמכים, אשר תקבלו בצורה מסודרת ובהירה מעורכת הדין שלכם. לאחר איסוף כל המסמכים בצורה מסודרת, הם יוגשו כחבילה לרשויות ברומניה, שם ייבחנו וייבדקו.

למהר להגיש, להמתין לקבל
אם אתם חושבים כי אתם זכאים לדרכון רומני, מוטב לפעול במהרה. תקנות שונות משתנות מעת לעת, תוך התאמות עם תנאי האיחוד האירופאי למשל, או פשוט שינויים בחוק המקומי במדינה. מי שזכאי היום, אולי לא יהיה זכאי בהמשך הדרך.

תהליך קבלת אזרחות רומנית אצל עו"ד מאיה לנקר ירדני הוא תהליך בטוח יותר ומהיר יותר, שכן היא נמצאת עם היד על הדופק בכל הנוגע לתחום התמחותה, מה שאומר שכל שינוי מדיניות או תנאי חדש על התהליך והזכאות מגיע מיד לידיעתה, ומידיה האמונות ללקוחותיה המחפשים לקבל את אשר מגיע להם לפי חוק.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה